29. června 2016

Nadpis jsem zpět je opět tady!


Tak se vám po čtvrt roku opět ozývám a hlásím. Celkem se i bojím napsat, že se vracím, protože pár takových vět bychom na už blogu našli. Ale pravda je, že blogování mi poměrně dost chybělo, a tak jsem si řekla, že bych to zase chtěla zkusit. Takže všichni ted povině zfoukněte tu svíčku, jdeme slavit můj návrat!
 Nejde ani o to, že by mě blogování přestalo bavit. Spíše jen nebyla nálada a čas. No ale teď budou prázdniny což znamená žádný příchod domů až v 16:00, žádné učení až v 22:00, které většinou trvalo do 22:10 a žádné vstávání v 6:30, vstanu si hezky až v 7:00. Někdy si říkám, že být ranní ptáče je fakt otrava, ale pak si vzpomenu, že se aspoň nasnídám dřív a už mi to tak nevadí. #nežijujídlem


Teď si mě nedávno jedna slečna přidala na snapchat a chvilku jsme si psaly posílali snapíky. Btw. Kdo má taky rád snapchat?:D A položila mi zajímavou otázku. O čem bude teď tvůj blog, když už nemáš anorexii? Dá se říct, že bude pořád o tom samém. Jídlo mám stále ráda a stále ho jím ve stejně hojném množství a stále za něj dám takovou částku, na kterou by i moje trička ve skříni byly krátký. Takže plánuji opět články o jídle, o anorexii a možná trošku víc lifestyle. A taky články o mně, protože po tom všichni toužíte určitě :D :)))

 
 
A teď mám na vás prosbu. Pokud byste chtěli jakýkoli článek nebo máte nějakou otázku na téma anorexie (nebo i na moji osobu), budu moc ráda pokud mi ji napíšete do komentářů! (nebo na email) Na toto téma bych chtěla napsat další články a myslím si, že ve formě otázek by to bylo lepší. Hlavně bych se zaměřovala přesně na to, co vás zajímá. Takže předem děkuju a já jdu psát články! :)

4 komentáře:

  1. Jééé Peti, poslední dny si blog dost projíždím a myslím na Tebe :) Chtěla jsem Ti i napsat, ale nevěděla jsem, jestli máš mail ještě funkční.
    CO se článku týče...něco s anorexií by se teď opravdu hodilo. Třeba jak přestat kompenzovat příjem pohybem? Jak si umět i zalenošit a odpočinout nebo jak přestat počítat kcal a zvyknout si na nové tělo. A třeba i to, jak po každém kile nahoru nejít zase dolů,a le vydržet to. A jak jsi to měla ty...výčitky ti časem zmizely?
    Jsem moc ráda, že jsi zpět :)
    Pá Beat/Keyfli :*

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsi se tu opět "objevila" a na nové články se těším :) Ohledně anorexie asi žádné otázky nemám, nicméně nepodceňuj, ráda si přečtu nějaké články o Tvé osobě! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty jsi zpátky! :) Doufám, že budou články, ráda se zase něco dozvím. Jinak můžu se zeptat, co ti je zdravotně, že nemůžeš fitko? :( Jinak taky hodně štěstí :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Není už pro Tebe téma anorexie trochu překonaný? Nebo se Tě to stále ještě trochu drží? Myslíš, že se to dá někdy přestat řešit úplně? Děkuju a měj se hezky :) ♥

    OdpovědětVymazat