8. února 2015

Food inspiration | 10


Jedna starší fotka snídaně. Hrušková ovesná s malinami a kokosem. Tuto kombinaci naprosto miluju! :3



Když se ráno na mém talíři neobjeví kaše, lívanečky, a nebo kus nějaké buchty, pak tam může být jedině pečivo s arašídovým máslem a banánem! Nejlepší kombinace vůbec♥ Často toto jídlo jím na svačiny :)


Moje obědy ve školní dny poslední době vypadají asi takto.. V krabičce, stále stejné kombinace (rýže s něčím. Tady s masem a zeleninou) a u toho otevřený sešit a snažit se naučit to, na co jsem se vykašlala den předtím..:D


Po delší době jsem byla s kamarádkou na večeři a daly jsme si salát Caesar! Byl moc dobrej :)


Většina fotek v dnešním článku má už pár dní (některé i 14 :D, nějak to nestíhám psát a zveřejňovat.) Tady jsem si užívala nejdokonalejší rybu světa! Lososa :3


Historicky největší porce ovesné kaše! :D 75 g vloček, asi 4 lžičky jogurtu, banán, ořechy. Omlouvám se za rozmazanou fotku, nešla udržet, jak byla horká :D (a těžká)


Babiččny rohlíky opět v akci! Měla jsem je asi hodinku po dopečení.. To byla panečku lahoda :) Spolu s rostlinnou pomazánkou jsem si moc pochutnala!!


Když je chuť na kaši i odpoledne. Rýžovo-jáhlová s banánem a mákem. Jinak. Zkoušela jsem kaši dělat bez mléka (snažím se omezit mléčné potraviny) A nee...prostě kaše bez mléka NE! :D aspoň trochu (50 ml) toho mléka tam dát musím, jinak to není dobrý :D


Jeden rychlo oběd :) Rýže, syrovátkový sýr z lídlu a červená řepa


Když je odpoledne chuť na sladké. 2 racia, banán (konečně jsem překonala svůj strach z banánů a jím je denně) a sójový čokoládový jogurt :3

Snad se vám dnešní díl líbil a nabrali jste třeba trochu inspirace :) Co vy nejčastěji svačíte kromě jogurtů a dalších mléčných výrobků? :)

18 komentářů:

  1. Vypadá všechno neprosto skvěle :) nejvíc měl láká hned ta první kaše a pak losos :) ale to domácí pečivo bych chtěla též ochutnat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Peťo, máš to barevné a pestré, ty rohlíčky má bábinka opravdu lákavé, jinak jestli mohu doporučit, zkus do kašičky přimíchávat místo klasického mléka rostlinné, ochutnej třeba mandlové, rýžové, sójové, lískooříškové, rýžovo-kokosové, jakékoli protože jsou všechny top! A s ní mají kaše mnohem lepší grády, než s klasickým mlékem (s tím už roky nedělám vůbec nic ani nepoužívám:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Proč strach z banánů? :O :D
    Losos vypadá luxusně, neměla jsem ho ani nepamatuju, je holt drahý no :/ Jinak vše vypadá krásně.. Svačiny jsou u mě rozporuplné, ale když už, tak jogurt nebo tvaroh s oříšky, brusinkami, rozinkami nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňáám takéto dobroty, ešte keď ja milujem banány a za deň zjem aj dva strapce <3 Vypadá to naozaj úžasne. :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Krása krása, hned ta první kašička vypadá dokonale. Rýži taky často nosím do školy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dala bych si ty rohlíčky, nechceš na babičce vyloudit recept? :P :D

    OdpovědětVymazat
  7. banány teď jím taky denně, většinou tak 2 za den, ups :D...nepřej si mě vidět, jak zuřím, když doma dojdou banány!!!! :D jsem schopná vraždit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám chutě =)

    http://ggeek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám chutě =)

    http://ggeek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kaše vypadá dobře :-) 75g mám ted každý den a člověku to ani nepřipadne...kašička je prostě dobrá v jakém koliv množství...teda pokud není malé :-)
    jinak se mi asi nejvíce líbí ty rohlíky :-) a rýže s něčím?? to je dokonalá stálice

    OdpovědětVymazat
  11. Já se naučila kaši bez mléka a jsem spoko :)
    A jinak svačím hlavně oříšky, dopoledne ovoce nebo si dělám smoothie z ovoce a zeleniny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Omnonom, to jsou zase dobroty. :) Je mi tě hrozně líto s těma rybama, já bych bez nich asi tak dlouho nepřežila. :( Ty babiččiny rohlíky vypadají taky skvěle, kéž by mi někdo také upekl pečivo. :)

    OdpovědětVymazat
  13. K tvému článku:Vše vypadá skvěle !
    Tys měla strach z banánů ? Teeeda :D To fakt nechápu :D
    Když jsem kaši začínala vařit, tak jsem dávala mléko s vodou půl na půl, ale pak jsem začala dávat jen vodu a dělám to doteď....Mě to tak chutná :) Mě spíše záleží hlavně na tom, co je na kaši, ne v ní :D A ohledně svačin - já jím pořád to samé - do školy pečivo se šunkou nebo sýrem nebo cottage atd. nebo si upeču nějakou buchtu + ovoce + třeba Bebe sušenky/proteinová tyčinka , odpoledne je to pak tvaroh (dříve jsem ho dávala večer, ale teď mé druhé večeře vypadají jinak....jak můžeš vidět na blogu). Takže v tomhle asi moc neporadím :D Ale občas si udělám třeba tu kaši no....Ale jinak mě nic tak nenapadá :-/
    A rýže s něčím je super kombinace, o tom žádná :D Poslední dobou ji jím hodně často (no ještě aby ne, když mám doma teď už necelých 5kg rýže :D :) )
    K mému článku: Poslední dobou na šmakounech hodně ujíždím :D
    No tak to já spíše budu mít problém, aby mi kilo vydrželo 14 dní :DD Ale musím se krotit, ať mi to vydrží alespoň 3 týdny, není to nejlevnější záležitost :D
    No tak arašídové máslo je klasika, kdybych si nekoupila v Marksovi a neměla teď ještě 2kg kešu másla, tak si klidně vezmu i 20 kousků...Ikdyž možná si to vezmu i tak :D
    Já jsem dříve taky kupované pečivo milovala...hlavně kaiserky a sójové rohlíky, a taky šestizrnné bagety. Ale pak jsem upekla to domácí a to kupované už mě ani neláká...ta chuť je vážně jiná :-/ takže ne, že by mi nějak vadilo, ale domácí prostě chutná víc :) A vím, z čeho je to vyrobeno... :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. jéé ty babiččiny rohlíky, kor po dopečení, mňaaam <3 a jako vždy krásé kaše, slintám vždy i na insta, když něco přidáš :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taková hromada kaše :D ...75 g vloček? To bych jedla ještě na večeři :D
    Babiččiny rohlíčky vypadají úžasně. Občas si je taky upeču a většinou jsou z nich velké bagety. No co na výstavu to nejde, tak hlavně že to chutná :D

    OdpovědětVymazat
  16. Arašidové maslo nejem pretože ak ho začnem jesť tak neviem prestať a viem že je dosťž kalorické. A tak ho radšej ani nemame doma, pretože by to bolo hrozné :D
    75g vločiek páni to musel byť luxus :D
    Inak tie rohlíky musí to byť lahodka ked su tak čerstvé:)

    OdpovědětVymazat